گلبهی

و یک دنیا خاطره ...

گلبهی

و یک دنیا خاطره ...

درد

تو زندگیم دو وقت خاصه، که دلم ازش به درد می یاد.

یکی وقتی که از خودم کاری سر بزنه، که اشتباه باشه،

یکی وقتی که یکی که خیلی دوستش دارم کاری سر بزنه، که اشتباه باشه.

اخه چرا بهنام؟ چرا الهام؟

من که راهی بلد نیستم،

جز اینکه دلم بگیره، غصه بخورم، قهر کنم، ساکت شم، برم تو اتاق.

من که راهی بلد نیستم،

جز اینکه برم، نارشو بکشم، با غرور نداشته، جواب نگرفته، برگردم تو اتاق.

من که راهی بلد نیستم.

الان آرومم، ولی وقتی که عصبی می شم دلم برای اطرافیام می سوزه.

چی می کشن.

...


به خاطر من

یه بار هم دنیا رو از نگاه من ببینین

یه بار هم شده پای صدای من بشینین
بیاین بخاطر من یه راه حل بچینین
بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم


یه بار، دنیا رو از نگاه من ببینین

یه بار، پای صدای من بشینین
بیاین بخاطر هم یه راه حل بچینیم
بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم

آهنگ

شمام چنین آدمی هستید، که از صبح پا شید، بدون وقفه به یک آهنگ گوش بدید،

می فهمید؟ یک آهنگ، بدون وقفه


سرباز وطن، یاس


و گه گاه، حسرتش به دلت می ماند.